Macaristan'da Şirket Kurulumu



Öncelikle herkese Macaristan'dan kucak dolusu Sevgiler,
Siz değerli yatırımcı dostlar için büyük promosyon...


Macaristan'da Şirket Kurulumu sadece 1 Avro diğer masraflar tarafımca      karşılanacaktır
 
Normalde kurulum bedeli için danışman firmalar 1200 ile 2000 avro arası bedel alır bunun maliyeti'de gerçekten 200 avro dur.
3 - 4 iş gününde AB vergi numaralı limited şirket, sadece %9 kurumlar vergisi. Kaliteli iş gücünden faydalanma.Sizlerde Avrupa'nın kalbinde yaşamak isterseniz yada Avrupada şirket kurulumu yapıp ticaret hayatına devam etmek isterseniz, Almanya veya diğer Batı Avrupa ülkeleri yerine Macaristan’ı elbette düşünebilirsiniz çünkü size bir çok fırsatı sunacaktır, zira Macaristan diğer ülkelere oran ile daha elverişli şartlar sunuyor.Evet malumunuz üzere tüm dünyada ekonomik daralma ve Korona Virüs etkisini göstermekte lakin aşağıdaki fotosa görüldüğü üzere HAYAT DEVAM EDİYOR...Macaristan'daki ağır EKONOMİK SIKINTI ve Şimdi içinde bulunduğu ŞARTLAR...Elbette Siz kıymetli yatırımcılara Macaristan'da büyük fırsatlar getirebilir.
Şimdiden her birinize Macaristan'daki ticaret hayatınızda başarılar diliyorum.

Pek değerli yatırımcı adayları özellikle sizlere kendi hikayemi anlatmak isterim 2005 yılından sonra yaşadığım şehir İstanbul'dan uzaklaşmak hatta yurt dışına gidip atmosferi solumak ve orada kalıcı olmak için planlar yapmaya başladım bunun ilk önce yabancı dilimi geliştirmek istedim ileri derecede ingilizce programı için doğru hedef İngiltere ve Londra'yı seçtim 1 yıllık dil okuluna yazıldım okula devam ettim ve başarılı bir şekilde mezun oldum lakin Londra benim için çekici gelmedi o dönem Ankara antlaşması pek popüler değil idi bu anlamda uzunca bir süre araştırma yapıp, gezdiğim ülkeleri “alıcı gözüyle” değerlendirip, çeşitli ülkelerdeki kariyer sitelerinin e-mail bültenlerine üye olup durumun ne olup bittiğini görmek istedim, bu dönemde çok süpriz bir gelişme oldu internet üzerinden Macaristan'ın başkenti Budapeşte'den hoş bir hanım ile tanıştım kendisini Türkiye'ye davet ettim ve görür görmez aşık oldum,başka ülkelerde macera aramak yerine Macaristan'ın başkenti Budapeşteye  taşınmaya karar verdim zaten benim için bulunamayacak bir fırsat idi ,o gün bu gündür aradan 12 yıl geçti ve halen Macaristan'da ikamet etmekteyim bu anlamda bir çok tanıtıcı bloglar yazdım özellikle 2012 yılı itibari ile özellikle örneğin Budapeşte gezi rehberi gibi  http://budapestegezi.blogspot.com/#    yada kendi adıma açtığım  https://ttemlak.blogspot.com/  zamanın 1 numara blogları idi 2020 Mart ayı itibari ile yeniden güncelleme ye başladım, bu sitenin mesajı : Macaristan'da oturum ve ev sahibi olun # Burası ikinci adresiniz ve yurdunuz olsun.Hizmetleri nelerdir ?

Macaristan'da oturum,Macaristan'da şirket kurulumu,Macaristan'da yatırım ,Macaristan'da oturum elde etme ►Macaristan'da emlak ,Macaristan ticari fırsatlar,Macaristan göçmenlik ►Macaristan'da evlilik ►Macar Vatandaşlığı►Macaristan'da öğrenim,Macaristan'da avukatlık hizmetleri,Macaristan'da iş,#BUDAPEŞTE'DE EMLAK FİYATLARININ YENİDEN UCUZLAMASI #YENİ FIRSATLAR Unutmayın ki hayatta düşünen değil harekete geçip uygulayan başarılı olur.Bu benim sloganım haline geldi..

Neden Macaristan? Ben neden Macaristan'da kalıcı oldum ?

Bu soruların temel altındaki sebep artık şansımı yurt dışında aramak ve ayrıca İstanbul'da 2008 yılında eşim ile yaptığım evlilik idi evet kendisi Macar vatandaşı idi ve birinci temel şart benim Budapeşte'ye yerleşmem gerekiyordu ,Zaten Türkiye'de ve özellikle yaşadığım şehir İstanbul’un tadı kalmamıştı bana göre ayrıca Budapeşte'ye ilk geldiğimde şehre aşık oldum ve bu aşk halen sürmektedir ,en modern hem klasik hem doğa ile barışık ,kısaca aradığım herşey mevcut idi ayrıca artık istanbul'da ki ağır ve zor yaşamanın benim için keyfi kalmamıştı evlenip Budapeşte'ye yerleşmek hani cuk oturdu derler ya aynen öyle oldu; Dünyanın en popüler 15 turistik ülkesinden biri olan Macaristan'ın başkenti Budapeşte'de muhteşem güzellikleri bir arada görmek beni büyüledi örneğin dünyanın en güzel kentlerinden biri olarak kabul edilmektedir ,en iyi ışıklandırılmış şehir gecesi ayrı güzel gündüzü ayrı güzel ve eğlenceli bir şehir taa ki Covid-19 a kadar neyse bu şehir UNESCO Dünya Mirası koruma altına aldığı pek çok bölge ve binalarının bulunduğu Ülkedir.

Ayrıca  dünya üzerindeki en büyük ikinci Termal Palace (Termal suyu bol bir ülke) orta Avrupa'nın en büyük gölü Balaton ve Avrupa'nın en geniş yeşil arazisi ve bunun gibi pek çok doğal güzelliğe sahiptir.Detaylı bilgiler için adıma tıklayınız,,, Yada email yada telefon ile bilgi alabilirsiniz,    Tarık Tekeş     +36 70 264 5104  ttekes@gmail.comAyrıca Avrupa topraklarındaki en büyük Sinagog olarak  bilinen ve en Ülkenin en büyük kilisesi, Esztergom Bazilikası da Macaristan sınırları içerisinde    bulunur.Detay için  Esztergom kelimesine tıklayabilirsiniz 
Şirket kurulu ile detaylar aşağıdaki gibidir,

1. ŞİRKET KURULUMU – START-UP VE BİR YILLIK PAKET

Değerli dostlar bu paket, Macaristan'da şirketi kurulumunu yapmak ve işletme için gerekli detayları içerir şimdiden hepinize hayırlısı olsun,

1-Macaristan'da şirket kurulumu (vekaletname aracılığıyla ve şahsen şirket tescili) şirket tescil vergisi yerel ve uluslararası KDV numarası...
2-Banka hesabı desteği
3- Macarca ve İngilizce belgelendirme (diğer diller de ekstra ücret karşılığı mevcuttur)
bir yıllığına Budapeşte merkezinde adres ve kayıtlı ofis (tüzel merkez)
bir yıllığına posta işleme ve iletme
4- start-up muhasebe (yetkili mercilere ilk raporlama)
5- yönetici için kişisel vergi numarası ve sosyal güvenlik numarası
ticaret odası tescili (üyelik ücreti dahildir)
Zaman dilimi: imzayı takiben 4-5 gün içinde tescil tamamlanır...

Detaylar için mutlaka bana ulaşmaktan çekinmeyiniz...







Comments